غذای خوشمزه

ساخت وبلاگ

پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

m3x1_c1.jpg

پروژه 6040 حرف آخر ،‌ اکثر شما دانش آموزان وقتي به تايم کنکور نزديک تر مي شويد به دنبال منابع جمع بندي گشته يا بعضي از شما اصلا خوب درس هايتان را نخوانده و از الان مي خواهيد دروس خود را مطالعه کرده و در کنکور نتيجه قابل قبولي را کسب کنيد. براي بعضي از شماها شايد اين غير قابل باور باشد که آيا مي توانيم به نتيجه قابل قبولي دست پيدا کنيم؟ يا اصلا مي رسيم تا درس هارا از اول مطالعه کنيم؟ اگر دوست داريد بدانيد که مي شود اين کار را کرد يا نه با ما همراه باشيد.

پيشنهاد موسسه حرف آخر چيست؟

موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان پروژه 6040 را پيشنهاد مي کند.در سال هاي 97 و 98 اکثر دانش آموزان با استفاده از اين پروژه به نتيجه دلخواه خود دست پيدا کرده اند. براي همين موضوع هر ساله موسسه حرف آخر که حرف اول و آخر را در کنکور سراسري ميزند با ارائه اين پروژه کمک شاياني به دانش آموزان مي کند. پروژه 6040 از دو قسمت آموزش و آزمون تشکيل شده که مفصل در مورد اين پروژه توضيح خواهيم داد. اما شما دانش آموزي که فکر مي کني انگيزه و توانايي بالايي براي رسيده به هدف و برنامه آينده خودت رو داري و فکر مي کني که اگر از الان با خواندن درست طبق برنامه و منابع آموزشي قوي مي توني به اهدافت برسي پس اين پروژه رو از دست نده و با ثبت نام تو اين طرح با همه مشکلات خداحافظي کن!!!!

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

پروژه  6040 حرف آخر يک برنامه مطالعاتي براي شما دانش آموزاني است که مي خواهيد در 100 روز تمامي مباحث کنکور را جمع کرده و با زدن تست هاي زياد مشکلات خود را برطرف کنيد. پروژه 6040 از دو قسمت تشکيل شده است. قسمت اول که همان بحث آموزش شما دانش آموزان مي باشد يا همان قسمت 60، شما دانش آموزان در 60 روز با تقريبا 6 ساعت مطالعه در روز مي توانيد 100 درصد مطالب را توسط اساتيد حرف آخر آموزش ديده و گنجايش و ظرفيت آموزش خود را براي رقابت با دانش آموزان بالاتر ببريد.همين طور در قسمت محک يا 40 شما با دادن 20 آزمون جامع خود را براي کنکور آماده کرده تا استرس و دغدغه کنکور را نداشته باشيد.

بررسي موشکافانه پروژه 6040 موسسه حرف آخر

با وجود اينکه اکثر دانش آموزان با تلاش خود و ساعت ها مطالعه در صدد رسيدن به اهداف خود هستند اما به نتيجه دلخواه خود نمي رسند. چرا اين اتفاق مي افتد؟ دليل اصلي آن مطالعه اشتباه و نداشتن مرور و آزمون هاي شبيه ساز کنکور در حد استاندارد است. اما موسسه حرف آخر با هدف ارائه صحيح تدريس و جمع بندي و همين طور آزمون هاي استاندارد شبيه ساز کنکور اين مشکلات را از دوش دانش آموزان برداشته است. فقط کافي است اراده کنيد تا به بهترين هاي کنکور دست پيدا کنيد.

پروژه 60

همان طور که از اسم اين قسمت پروژه مشخص است مدرسين موسسه حرف آخر در 60 روز شما را با برنامه منسجم و آموزشي حرفه اي به درصد 70 مي رسانند. در اين دوره 60 روزه شما با مطالعه 100 ساعت از دروس عمومي و 200 ساعت از دروس اختصاصي در مجموع با 300 ساعت خواندن دروس کل اين مجموعه را به اتمام مي رسانيد. حال مشکل اساسي آنجاست که آيا همه دانش آموزان مي توانند از اين پکيج استفاده کنند؟ بله ما دو دسته دانش آموز داريم. يک دسته از دانش آموزان تمامي دروس را يک بار خوانده و نياز به جمع بندي نهايي دارند. يک دسته ديگر که درس را مرتب و با برنامه مناسب نخوانده و الان نمي دانند چيکار کنند. که ما براي هر دو دسته اين پکيج را تهيه کرده ايم.

پروژه 40

بعد از اتمام پروژه 60 نوبت به پروژه 40 مي رسد. ما در اين پروژه با 20 آزمون جامع شبيه ساز کنکور شما را براي کنکور سراسري آماده مي کنيم. شما بصورت يک روز درميان با يک آزمون خود را محک زده و در روز بعد با تحليل اين آزمون نقاط ضعف خود را بررسي کرده و مشکلات خود را برطرف مي کنيد. حال اينجا نقطه قوت موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات مشخص مي شود. شما براي تحليل آزمون به جاي استفاده از پاسخ نامه از پاسخ نما استفاده مي کنيد. يعني تک تک سوالات 20 آزمون براي شما توسط اساتيد حل و ضبط شده و در قالب پاسخ نما ارسال مي شود.

ويژگي هاي پروژه 6040

  • آموزش 100 درصدي مطالب با اساتيد حرفه اي کشور
  • مناسب براي همه ي دانش آموزان کشور
  • تدريسي جامع براي رسيدن به 70 درصد کنکور در پروژه 60
  • 20 آزمون شبيه ساز کنکور در پروژه 40
  • آزمون هاي دفترچه اي مطابق کنکور
  • سوالات تاليفي و استاندارد کنکور براي شما دانش آموزان
  • استفاده از پاسخ نما به جاي پاسخ نامه
  • رسيدن به آمادگي صد درصد بعد از اتمام پروژه 6040

دلايل بازدهي پروژه 6040 حرف آخر از نظر دانش آموزان

1- شما دانش آموزان عزيز از روزي که اين پروژه را شروع مي کنيد هر روز در حال پيشرفت هستيد. به جاي اينکه بنشينيد و از روي کتاب درسي مطالعه کنيد و از فرط خستگي درس را کنار بگذاريد با استفاده از تدريس هاي محشر اساتيد حرف آخر که با استفاده از انيميشن و پويا نمايي دروس را تدريس مي کنند و با استفاده از الگوهاي جذاب ساعت تدريس خود را به حداقل مي رسانند شما دوست نداريد از پاي تدريس بلند شده و حتي نمي دانيد چطور ساعات شما در حال گذر بوده است.

2- يکي از عوامل بسيار مهم در موفقيت يک دانش آموز استفاده از برنامه ريزي صحيح هنگام مطالعه خود مي باشد. مرور مطالب و برنامه درستي که اطلاعات درسي را وارد حافظه بلند مدت شما بکند. موسسه حرف آخر با برنامه حرفه اي که در پروژه 6040 به شما دانش آموزان مي دهد راه و روش مطالعه و همين طور مسير موفقيت را براي شما روشن و هموار مي سازد.

3- يکي ديگر از نقاط قوت پروژه 6040 موسسه آموزشي حرف آخر برنامه قطاري اين پروژه مي باشد. شما با برنامه اين پروژه مي توانيد از سر در گمي مطالب در آمده و بدانيد که در آينده چه درس هايي را مطالعه کرده و در چند روز تمامي مطالب را به اتمام مي رسانيد.

4- شما با استفاده از اين پکيج و تدريس هاي فوق العاده اساتيد حرف آخر و همين طور برنامه ريزي فوق العاده مي توانيد خود را براي رسيدن به رتبه هاي تک رقمي و دو رقمي کنکور آماده نماييد.

رتبه هاي پروژه 6040 سال هاي گذشته موسسه حرف آخر

نگاهي به رتبه هاي سال هاي گذشته موسسه حرف آخر که با استفاده از پروژه 6040 به اين جايگاه رسيدن مي اندازيم.

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 کنکور رياضي
  • فردين شقاقي رتبه 9 کنکور انساني
  • عليرضا مرداني رتبه 10 کنکور تجربي
  • هانا ياري رتبه 12 کنکور تجربي(رتبه سال گذشته 1000)
  • خشايار نجفي رتبه 13 کنکور تجربي
  • روژين ياري رتبه 18 کنکور تجربي(رتبه سال گذشته 2000)
  • محمد پادويي رتبه 18 کنکور تجربي
  • جعفر قرايي رتبه 27 کنکور تجربي

رتبه هاي خاص پروژه 6040

  • زهرا سلطاني رتبه 275 کنکور تجربي(سال قبل 27000)
  • فائزه کيان فر رتبه 304 کنکور تجربي(بعد از 4 سال کنکور بدون حرف آخر)
  • محمد خادمي رتبه 427 کنکور تجربي(پس از سال ها دوري از درس)

و ديگر دوستان عزيزمون که نتونستيم اسم عزيزشون رو اينجا اضافه کنيم.

براي استفاده از پروژه 6040 حرف آخر ميتوانيد با مشاورين مجموعه ارتباط داشته تا تصميم درستي را در مورد آينده خود داشته باشيد. ما منتظر شما هستيم 09129573833

منبع : سايت مرکزي حرف آخر

برگرفته از مقاله پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : پروژه,6040,حرف,آخر,بهترین,برنامه,مطالعاتی,برای,دانش,آموزان, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 19:06

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر کسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد که در گذشته اين چت روم ها فقط در کشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسکريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت که پس از ورود موبايل ها به دنياي تکنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد که با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح که پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امکانات فراواني به مرور پيدا کرد که امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر کاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امکانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عکس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد که اين امکانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نکردن و نظارت نکردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند که با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي کاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري کرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي که نظارت کامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يکي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده که در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به کاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد که پس از شلوغ بودن و کيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري کرده و استفاده ميکنند ولي کاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته که متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت کامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي کاربران چت روم ها را دارد . 

ققنوس چت

ققنوس چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم ققنوس چت همه اين چت روم را مي شناسند

d738432_.jpeg

 

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

 

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,ها,از,گذشته,تا,به,امروز, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:21

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب کنيم؟

 

اکثر شرکت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي کنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شرکت است و آنها کاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است که ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شرکت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل کنيد که آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا کنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع کنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد که دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شرکت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي کنيد؟

بدون يک برنامه روشن و درک چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينکه آشغالداني پشت ساختمان شما يک چشم انداز يا يک مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه کسي است؟ محصولي را که خودتان مي پسنديد انتخاب نکنيد چيزي را انتخاب کنيد که مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل کنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي که داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي که از شما خريد نکرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يک PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شرکت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند که بايد بر روي آنها تجديد نظر کنند. مشتريان احتمالا قبلا يکبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممکن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمرکز FOCUS:

به هر کسي که با شما ملاقات مي کنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي که از غرفه شما بازديد مي کنيد منجر به کاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل کنيد که شما اطلاعات تماس هر شخصي را که از شما هديه دريافت مي کند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم کنيد. اما اگر تلاش مي کنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب کنيد:

چيزي راانتخاب کنيد که مخاطبان شما تا زماني که ممکن باشد از آن هديه استفاده کنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يک تحقيق نشان مي دهد که استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شکست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR کد و شعار باشد.

 

مسائل کيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترک مي کنند.

عرضه هداياي ارزان و بي کيفيت بدتراز اين است که چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به کيفيت هم مرتبط است.

هر مدرکي که از فروشنده دريافت مي کنيد را بررسي کنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرک را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تکنولوژي و اختراع وسايل الکترونيکي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين کالاهاي الکترونيکي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يکي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح کردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تکنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراک گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يک وسيله پر کاربرد مي‌تواند يکي از بهترين هداياي تبليغاتي براي کسب و کار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري کريستالي

• فلش مموري کارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودکار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاکچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانک :

خريد پاور بانک ارزان که بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يکي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شرکت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانک نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا کرده است. حک آرم شرکت شما بر روي پاور بانک به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين که داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شرکت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيکر بلوتوث :

اسپيکر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اکتيو و پسيو، ميکروفن هاي فوق العاده، اسپيکرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيکرها مي باشد. کافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي کنيد تا برترين اسپيکر کامل قرن را در دستان خود حس کنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,مناسب,را,چطور,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 169 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:39

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 169 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:57

چطور از پنل sms براي نظرسنجي از مشتريان استفاده کنيم؟

588_z7.png

اگر شما نيز به واسطه ي کسب و کار خود از پنل sms  استفاده مي کنيد، حتما به فکر اعمال ايده هاي تازه و ناب و خلاقانه، براي مهيج تر کردن متدهاي کاري تان و شيوه هايي که بتوانند به جلب مشتري کمک کنند هستيد.

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از متداول ترين شيوه هاي ارتباط با مشتري، آشنا کنيم.

نظرسنجي يکي از تاثيرگذارترين روش هاي ارتباط با مشتري است که اطلاعات ارزشمندي را در اختيار صاحبان کسب و کار قرار ميدهد.

حتما شما هم اگر با محدوده کاري پنل sms آشنايي نسبي داشته باشيد با اصطلاحاتي نظير نظر سنجي يا برگزاري مسابقه  آشنايي داريد.

همانطوري که از نامش پيداست اين ماژول به منظور دريافت و اطلاع از نظر متقاضيان، در راستاي نيازمندي ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.

 هدف ماژول  نظرسنجي در پنل هاي پيامکي چيست و چه کاربردي دارند؟

با توجه به اين که  استفاده از ماژول هاي نظر سنجي، باعث بالاتر رفتن تعامل بين مشتري و کسب و کارها ميشود تاثيرات چشم گير در رضايت مشتري دارد.

نظر سنجي معمولا با اين هدف صورت مي گيرد که خدمات يامحصولاتي که در حال ارائه آنها هستيد تا چه اندازه با نياز هاي مخاطب و متقاضي يا مشتري هاي تان در متناسب ميباشد.

هدفمند کردن فعاليت ها

اطلاعاتي که از طريق نظرسنجي از مشتريان به دست ميايد، در پنل sms ذخيره ميشود و به برنامه ريزي مارکتينگ کمک قابل توجهي ميکند.

تصور کنيد ميخواهيد در مورد اضافه کردن يک محصول يا فيچر، تصميم گيري کنيد و هنوز  اطمينان کامل براي اجرايي کردن اين تصميم نداريد.

کافي است با يک نظرسنجي از يک جامعه آماري در ميان مشتريان، ميزان نياز آنها ر ابسنجيد و نسبت يه نتيجه اي که دريافت ميکنيد تصميم گيري کنيد.

اين اقدام به شما کمک ميکند که از پرداختن هزينه هاي اضافه،توليد محصول يا فيچر، هزينه تبليغات و همچنين هزينه هاي پشتيباني و … صرف نظر کنيد.

مواردي که نياز است در طراحي ماژول نظر سنجي رعايت کنيد!

يکي از اصلي ترين مواردي که نياز است بدانيد تا برپايي نظرسنجي در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافي براي مخاطب جذاب باشد اين است که شکل و  طراحي سوالات در نظرسنجي را با الگويي خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسي فروش مطرح سازيد.

فقط در اين صورت ميتوانيد ارتباط لازم ميان مشتري و کسب و کارتان را ايجاد کنيد.

از اين رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجي در  به موارد زير دقت داشته باشيد:

سوالات مطرح شده فاقد جهت دهي فکري ( مثبت يا منفي ) به مخاطب باشد

سوالات را به صورت ذکر موارد جزئي مطرح کنيد و از کلي گويي در سوالات پرهيزيد

در هر سوال حداکثر فقط يک موضوع مورد بحث قرار گيرد

سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتي جمع بندي شوند

ترجيحا سوالات به صورت جمله هاي کوتاه مطرح شوند

تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که براي مخاطب جدي به نظر نيايند و آنقدر زياد نباشد تا از حوصله ي مخاطب خارج شود

چگونه در پنل sms  ماژول نظرسنجي ايجاد کنيم؟

براي ايجاد ماژول نظرسنجي فقط کافي است يک سرشماره را براي ارسال سوال و دريافت پاسخ ها انتخاب کنيد.

سپس سوالي که ميخواهيد در مورد آن باز خورد داشته باشيد را طراحي کنيد.

ميتوانيد يک متن آماده براي ارسال به مشتري، بلافاصله بعد از اين که نظرش را ثبت کرد نيز اضافه کنيد.

مثلا : “مشتري گرامي با تشکر از اين که نظر خود را با ما در ميان گذاشتيد.”

به همين سادگي ميتوانيد از يکي از مهمترين، روش هايي که به شما در برنامه ريزي  توليد، بازاريابي، و … کمک ميکند استفاده کنيد.

اين مطلب توسط تيم نويسندگي شرکت مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,پنل,sms,برای,نظرسنجی,از,مشتریان,استفاده,کنیم؟, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 187 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 16:10

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب کنيم؟

 

اکثر شرکت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي کنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شرکت است و آنها کاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است که ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شرکت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل کنيد که آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا کنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع کنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد که دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شرکت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي کنيد؟

بدون يک برنامه روشن و درک چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينکه آشغالداني پشت ساختمان شما يک چشم انداز يا يک مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه کسي است؟ محصولي را که خودتان مي پسنديد انتخاب نکنيد چيزي را انتخاب کنيد که مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل کنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي که داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي که از شما خريد نکرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يک PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شرکت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند که بايد بر روي آنها تجديد نظر کنند. مشتريان احتمالا قبلا يکبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممکن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمرکز FOCUS:

به هر کسي که با شما ملاقات مي کنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي که از غرفه شما بازديد مي کنيد منجر به کاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل کنيد که شما اطلاعات تماس هر شخصي را که از شما هديه دريافت مي کند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم کنيد. اما اگر تلاش مي کنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب کنيد:

چيزي راانتخاب کنيد که مخاطبان شما تا زماني که ممکن باشد از آن هديه استفاده کنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يک تحقيق نشان مي دهد که استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شکست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR کد و شعار باشد.

 

مسائل کيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترک مي کنند.

عرضه هداياي ارزان و بي کيفيت بدتراز اين است که چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به کيفيت هم مرتبط است.

هر مدرکي که از فروشنده دريافت مي کنيد را بررسي کنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرک را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تکنولوژي و اختراع وسايل الکترونيکي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين کالاهاي الکترونيکي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يکي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح کردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تکنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراک گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يک وسيله پر کاربرد مي‌تواند يکي از بهترين هداياي تبليغاتي براي کسب و کار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري کريستالي

• فلش مموري کارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودکار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاکچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانک :

خريد پاور بانک ارزان که بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يکي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شرکت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانک نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا کرده است. حک آرم شرکت شما بر روي پاور بانک به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين که داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شرکت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيکر بلوتوث :

اسپيکر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اکتيو و پسيو، ميکروفن هاي فوق العاده، اسپيکرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيکرها مي باشد. کافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي کنيد تا برترين اسپيکر کامل قرن را در دستان خود حس کنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,مناسب,را,چطور,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:32